neděle 14. prosince 2014

rejnok

Rejnok je taková ta placatá paryba, co když plave, tak jakoby letí.A zespoda se směje.


Já se nemůžu z tý podvodní fascinace nějak vyhrabat, takže kdyby někomu připadala moje práce jednotvárná - ano je.
Pokud by snad nějaký vodní nadšenec chtěl mou prací doprovodit svou knihu a zdráhá se zeptat, zdalipak je k dispozici - ano je.
A vy ještě nemáte vánočníkovýho prezenta pro kohokoliv? Objednávejte mailem - tady je.

Dnešní rejpalotiskací seance je trochu v poklusu.Peču cukroví a páč jsem držka nenechavá, tak jsem pár kousků sežrala a jelikož mám alergii na lepek (svádím to na moji drahou matičku, že mě nechala žužlat ty černobylský houby - to může za spoustu mých dospěláckých porouchaností) tak je mi logicky blbě.
Ale obrázek bejt musí, je neděle večer, takže i kdyby padaly hovna s hákama.









Bílá ofsetovka a papír je ruční od tadytěch.


Žádné komentáře:

Okomentovat