neděle 8. března 2015

hrabáč

Dnešní seance s hrabáčem kapským byla opět zkouška mojí odolnosti a psychické vyrovnanosti.




Ani jedním neoplývám, tak si jistě umíte představit, jakýho nerva chytám, když se nedaří.
Ryla jsem tohle svraštělý mládě do novýho lina a protože je zespodu hodně od lepidla, řekla jsem si, že to zkusím na líc.
Hloupá holka.



Líc jsem sice přebrousila, ale stejně mi to při tisku ujelo.
Hloupá, hloupá holka!



Šlo to blbě, poslední vrstva je nějakej lak a tak jsem si to vyžrala, kdybych si tuhle práci radši dala s odstraněním lepidla, udělala bych líp.
Pitomá, pitomá!!!



No ale už je klid a o pěknou hromádku kurev a hoven později tu máme hrabáče kapského a ačkoliv to není ani trochu ovoce ...je to pecka.
A i "pokažený" tisky maj něco do sebe, každej to prostě nemá rád dokonalý.
Takže ty ujetiny ukazuju a sláva hrabáčovi.
A lesklá strana lina je pí*a.
Čus.


Žádné komentáře:

Okomentovat