neděle 23. listopadu 2014

chobotnice

Dnešní chobotnice mi dala pěkně zahulit, protože v kousku lina, do kterého jsem ryla dnes byl uvnitř jakýsi kaz a ten se vyloupl až při tisku.
Nejdřív jsem se májem zjančila, ale budeme dělat, že je to tak správně a tak to má být.


Samotná chobotnice je podtištěna báječnou texturou, kterou umí vykouzlit *voilá* bublinková folie (zvaná též relaxační).
Ta ostatně může za to, že dnes byla tématem chobotnice, protože bubliny (čti přísavky) k tomu přímo vybízely.



Klasicky tu máme pár pohledů do zákulisí, jedna předkreslená a jedna vyrytá ve standartním chlívku.


A teď už jen výsledek, se kterej mě ještě před chvílí sral, ale už mi přide fajn.

Konečný verdikt zní : vodovky never more!!!! Na podtisk dobrý, na samotnej obrázek průser.Říkala jsem to už minule, ale znáte to, člověk je línej pazdrát.
Nazdar.

Žádné komentáře:

Okomentovat