neděle 9. listopadu 2014

humr

Mám korýšové období.
A mám chuť se o korýše dělit.
Takže si dáme malý návodek a taky drobnou výzvu, protože tohodle krasavce jsem i s náčrtem a prvním tiskem sfoukla za hodinu nula nula, což není špatný čásek na kilásek.

Já ryju do historického linolea z paneláku, někteří z vás jistě ve svých domovech po tomto velmi cenném materiálu stále chodí a já vám to závidím.Náhražky a speciální lina na rytí stojí za hovno.
Používám hrubou spodní stranu, je sic zasoplená od chemoprenu, ale líp na ní drží tužka i barva a nějaká ta nerovnost není na závadu, žeano.
Pak se načrtne, co jest libo, v mém případě humr, občas ryju i na blind, ale zase tolik tohodle tvora v oku nemam.Moc měkkou tužku nedoporučuju, maže se při rytí, tvrdá zas škrábe.

Polotovar a rauchpauza, tenhle sport je vhodnej na záněty šlach.

Hotovson a tuna bordelu.

Komu dělá problém se pohybovat v inverzi, tak si teď okoukne, jestli neni potřeba něco ještě odrýpnout.
Jinak natřem, umístíme, projedem a hurá.



Jupík chlupík, trochu nakřivo, ale sere pes.


S případnými dotazy se, prosím, obraťte k nejbližší zdi.
Děkuji.

1 komentář:

  1. Uvařit humra doma, tak to nevím. Na to už potřebujete pořádné a kvalitní gastro vybavení. Ale když se to dobře udělá, tak je to fakt lahůdka. Já jsem to měl v Itálii a na Sicílii. Pokaždé trochu jinak ale pokaždé to stálo za to. Je to prostě lahůdka. Sice je to drahé jídlo, ale fakt to stojí za to.

    OdpovědětVymazat