neděle 4. ledna 2015

axolotl

Na základce měla moje kámoška Bobeš Ňuhňu.



Ňuhňa byl mlok.
Ňuhňa byl pasivní, velký, růžový a falický (což jsem si tehdy neuvědomovala) a moc se mi líbil.Nikdy jsem ho neviděla se hnout, ale občas jsem ho slyšela šplouchnout, ale když jsem k jeho hnízdečku přiběhla, zase dělal jakože on to rozhodně nebyl.
Ňuhňa jedl mražený nitěnky, který vypadaly jako čokoláda.
Ňuhňa je jeden z mála, kterej mi připomene, že i já byla dítě a nevadí mi to. Já byla totiž dítě hrozně nerada.Já byla teda nerada i puberťák a nebaví mě bejt ani dospělá.Mám tedy předpoklady být brblavý stařec a poměrně spokojená mrtvola.






A drobná faktická vsuvka: jedná se o mloka axolotla mexického, přesněji o jeho larvální stadium a to růžový chlupatý jsou jeho žábry.



Vyryto do mého pralina a tisk ofsetovkou bílou+kapka červený šípkový a natištěno na obyč černej karton.
Černočernej.
Dovolená je v hajzlu, zejtra jdu do práce.
Snad se mi bude zdát o Ňuhňovi.






5 komentářů:

  1. Juchů, super příspěvek se spoustou povídání! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju ho!!! A mám další návrh na zviřátko, které si zaslouží být ryto a obtisknuto - drápatka vodní (albinotická forma, samozřejmě) :) Jedna mi minulý týden po patnácti letech umřela, tak bych si ji chtěla pověsit vedle Ňuhni.
    A srdce už je hotové! Už asi dva měsíce, jen jsem nebyla schopna ti to oznámit ;)
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobe!
      Jestli jde o to srdce, co mas na webu, tak ho miluju 8).
      Drapatka je jasna, mas ji mit 8).

      Vymazat
  3. Ano ano, to je ono a je Tvé :)

    OdpovědětVymazat