neděle 19. července 2015

ex libris

Nejen volnou tvorbou živ jest člověk, tak dělám věci na zakázku.
A občas se se mnou zakázka total míjí, což je vlastně skvělý, protože si vylezu ze svýho zaprděnýho zvířátkoorgánovýho hnízdečka a pěkně šupky dělej něco neprobádaného.
Tentokráte ex libris na téma hudba.
Nu což o to, knihy čtu a troufám si říct, že ne úplně málo, ale hudba?
A hudba aktivní?
Na tu jsem zanevřela po liduškovym experience s flétnou a po čtyřech tónech na basovou kytaru, páč pankáči stejně víc nepotřebujou.
Dopadlo to takhle:

Dobrý, ne?
Mě to ba.
Je to i trochu jiný, páč ex libris je vlastně razítko a nejde tentokrát o samotnej tisk (no jako taky), ale matrici, tudíž jsem si k tomu všemu i drobně zakutila.
Ej juch.


Když to vyšťouráš, tak si to obtiskni, bo na dřívku se to už nahovnově opravuje.


Pak se matrice přilepí na dřívko, já používám chemopren extrém, protože přilepí i krávu na železnej trám.

Dřívko nazlatíš, protože zlatá je prostě dobrá.

A ej juch!
Žůžo ňůňo ex libris razítko na zlatý cihličce je na světě.


Kdo chce ex libris razítko?
Já to věděla.
Tak napiš.
Čus.

Žádné komentáře:

Okomentovat